General Discussion

The 2009 Drunk Duck Photo thread
seventy2 at 8:28PM, Oct. 14, 2009
(online)
posts: 3,953
joined: 11-15-2007
i'm sure i'll meet her, in due….time.

in all seriousness tho, my wife is going as my companion, but she was MIA for the photo shoot. plus she doesnt have an outfit.
facara
Running Anew an exercise blog.
I'm gonna love you till the money comes, half of it's gonna be mine someday.
last edited on July 14, 2011 3:30PM
ozoneocean at 8:41PM, Oct. 14, 2009
(online)
posts: 25,111
joined: 1-2-2004
seventy2
plus she doesnt have an outfit.
I see no problem here.
It's about time the doctor had a nekKid sidekick :)

-Take heed Katch, it's the way the world's heading ;)

Smart coat BTW 72.
 
last edited on July 14, 2011 2:35PM
Katch at 11:30PM, Oct. 14, 2009
(online)
posts: 809
joined: 12-4-2006
…*hides under her new particularly fluffy hat* .__.
it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
last edited on July 14, 2011 1:14PM
ozoneocean at 7:44AM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 25,111
joined: 1-2-2004
Katch
=it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
It'll suck up your whole bod, swallow your clothes and spit you out nekkid.

With any luck :3
 
last edited on July 14, 2011 2:35PM
PIT_FACE at 10:16AM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
ozoneocean
Katch
=it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
It'll suck up your whole bod, swallow your clothes and spit you out nekkid.

With any luck :3

might spit ya out inside out too. i wouldnt chance it…
last edited on July 14, 2011 2:45PM
Red Slayer at 2:35PM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 1,873
joined: 3-1-2006
ozoneocean
Katch
=it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
It'll suck up your whole bod, swallow your clothes and spit you out nekkid.

With any luck :3
Happy halloween!
last edited on July 14, 2011 3:03PM
ozoneocean at 4:47PM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 25,111
joined: 1-2-2004
PIT_FACE
ozoneocean
Katch
=it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
It'll suck up your whole bod, swallow your clothes and spit you out nekkid.

With any luck :3
might spit ya out inside out too. i wouldnt chance it…
Shh you.
Be quiet and put on Katch's hat ^^
 
last edited on July 14, 2011 2:35PM
loulouloulou at 5:15PM, Oct. 15, 2009
(offline)
posts: 30
joined: 7-7-2009
This conversation veers ever closer to the dreaded “GOT MSN ASL WANNA TRADE?”.
last edited on July 14, 2011 1:46PM
ozoneocean at 5:45PM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 25,111
joined: 1-2-2004
loulouloulou
This conversation veers ever closer to the dreaded “GOT MSN ASL WANNA TRADE?”.
The hat needs feeding.
—–
Pffft! MSN? Ha! I have telepathic genitals.
 
last edited on July 14, 2011 2:35PM
lba at 5:51PM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 2,686
joined: 5-29-2007
Katch
Bad Ozone, no biscuit~!!

You just had to get him all riled up didn't you?

Though I do admit, those look bigger now than the last picture I saw for some reason. And I'm not just sayin' that to be a pervert, even if it is a perk of it.


Ok, I promised Custard I'd upload this when it was gettin' halfway towards done. I still gotta beef up the backrest a bit, figure out how I'm doin' the legs and get a cushion made for it, but it's done enough that you can get an idea. Next piece I work on finding is going to be a set of old wood shipping crates for a bookshelf and coffee table.

last edited on July 14, 2011 1:29PM
Red Slayer at 7:06PM, Oct. 15, 2009
(online)
posts: 1,873
joined: 3-1-2006
ozoneocean
loulouloulou
This conversation veers ever closer to the dreaded “GOT MSN ASL WANNA TRADE?”.
The hat needs feeding.
—–
Pffft! MSN? Ha! I have telepathic genitals.
It's the pelvic thrust that makes them go insane.
last edited on July 14, 2011 3:03PM
warefish at 1:23AM, Oct. 16, 2009
(online)
posts: 570
joined: 5-25-2007
seventy2
Photos
WIN!!

last edited on July 14, 2011 4:46PM
PIT_FACE at 6:46AM, Oct. 16, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
ozoneocean
PIT_FACE
ozoneocean
Katch
=it's gonna eat my head at any moment, i KNOW it XD
It'll suck up your whole bod, swallow your clothes and spit you out nekkid.

With any luck :3
might spit ya out inside out too. i wouldnt chance it…
Shh you.
Be quiet and put on Katch's hat ^^
no way you do it! …i'm not gettin turned inside out.
last edited on July 14, 2011 2:45PM
ozoneocean at 12:51PM, Oct. 16, 2009
(online)
posts: 25,111
joined: 1-2-2004
Red Slayer
ozoneocean
Pffft! MSN? Ha! I have telepathic genitals.
It's the pelvic thrust that makes them go insane.
Hehehehe ^_^
PIT_FACE
no way you do it! …i'm not gettin turned inside out.
Ok then. How about I just finish of that page instead? :)
 
last edited on July 14, 2011 2:35PM
PIT_FACE at 1:05PM, Oct. 16, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
ozoneocean
Red Slayer
ozoneocean
Pffft! MSN? Ha! I have telepathic genitals.
It's the pelvic thrust that makes them go insane.
Hehehehe ^_^
PIT_FACE
no way you do it! …i'm not gettin turned inside out.
Ok then. How about I just finish of that page instead? :)

haha. sounds like a deal to me!
last edited on July 14, 2011 2:45PM
ParkerFarker at 11:38PM, Oct. 17, 2009
(online)
posts: 1,451
joined: 4-29-2009
oh, Ozone, I just remembered I own a really cool hat. Well techinally it's a helmet.

I have a Russian Tank Helmet like this but it has this pin.

“We are in the stickiest situation since Sticky the stick insect got stuck on a sticky bun.” - Blackadder
last edited on July 14, 2011 2:39PM
Croi Dhubh at 1:37AM, Oct. 18, 2009
(offline)
posts: 1,202
joined: 11-16-2007
I'll try and get some Halloween pics with my group going to 13th Floor

PIT_FACE
Ryuthehedgewolf
bittertea
a little black beast…


You are gorgeous.

Katch
uhmmm…you have to click this one v
OMG NUUUUUUUuuuuuuujustclickit




yeah, if she gets the pussy outa her mouth. :o :o :o :o :o :o
Right when I thought shit couldn't get any more uncomfortable around here…


Liberate Tutemae Ex Inferis
Moderatio est Figmentum: Educatio est Omnium Efficacissima Forma Rebellionis

http://weblog.xanga.com/CroiDhubh - Home to the “Chuck E. Cheese Terror” stories
last edited on July 14, 2011 11:55AM
warefish at 2:33AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 570
joined: 5-25-2007


MY TURN!

last edited on July 14, 2011 4:46PM
usedbooks at 8:56AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 2,627
joined: 2-24-2007
I volunteered to be part of a “haunted trail” last night. I played the part of a “mad scientist.” (My sister did my hair and eyebrows.)

last edited on July 14, 2011 4:38PM
PIT_FACE at 9:14AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
cool used! she did a great job on yer hair. is that rat real, if not then it's one hell of an authentic lookin prop!
last edited on July 14, 2011 2:45PM
usedbooks at 9:22AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 2,627
joined: 2-24-2007
PIT_FACE
cool used! she did a great job on yer hair. is that rat real, if not then it's one hell of an authentic lookin prop!
He's real. Everyone wanted to pet him.


I had some giant prop rats (with fangs XD) too, but they weren't fooling anyone.
last edited on July 14, 2011 4:38PM
Custard Trout at 9:55AM, Oct. 18, 2009
(offline)
posts: 4,566
joined: 2-22-2007
lba
Ok, I promised Custard I'd upload this when it was gettin' halfway towards done. I still gotta beef up the backrest a bit, figure out how I'm doin' the legs and get a cushion made for it, but it's done enough that you can get an idea. Next piece I work on finding is going to be a set of old wood shipping crates for a bookshelf and coffee table.



Oh hell yes. Looks awesome so far.
Hey buddy, you should be a Russian Cosmonaut, and here's why.
last edited on July 14, 2011 12:02PM
PIT_FACE at 9:59AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
usedbooks
PIT_FACE
cool used! she did a great job on yer hair. is that rat real, if not then it's one hell of an authentic lookin prop!
He's real. Everyone wanted to pet him.


I had some giant prop rats (with fangs XD) too, but they weren't fooling anyone.
aw adorable!he didnt mind sittin in yer hand for all that time?
last edited on July 14, 2011 2:45PM
usedbooks at 10:53AM, Oct. 18, 2009
(online)
posts: 2,627
joined: 2-24-2007
PIT_FACE
aw adorable!he didnt mind sittin in yer hand for all that time?
I had the cage out there (it was around 3 hours), but they love to be held. I only took them out when groups came by. Didn't want to risk them getting away from me in the woods with nearly no light.
last edited on July 14, 2011 4:38PM
memo333 at 8:36PM, Oct. 18, 2009
(offline)
posts: 74
joined: 1-12-2006
last edited on July 14, 2011 1:59PM
gullas at 9:00AM, Oct. 19, 2009
(online)
posts: 2,308
joined: 11-14-2007
ParkerFarker

this pin.

Report for duty, comrade!
last edited on July 14, 2011 12:40PM
bittertea at 7:23PM, Oct. 19, 2009
(online)
posts: 74
joined: 11-21-2007
Mastodon/Dethklok tour 10.18.09 Milwaukee, WI @ Eagle Auditorium

Scored myself some free tickets and headed down on my ONE day off. free show, free parking, pretty damn slick but the bar charged $14 for 2 pints of GMD, eff!? Luckily I had a bunch of Jameson and cookies before leaving.





last edited on July 14, 2011 11:23AM
elektro at 7:38PM, Oct. 19, 2009
(online)
posts: 807
joined: 6-18-2009
bittertea
Mastodon/Dethklok tour 10.18.09 Milwaukee, WI @ Eagle Auditorium

Scored myself some free tickets and headed down on my ONE day off. free show, free parking, pretty damn slick but the bar charged $14 for 2 pints of GMD, eff!? Luckily I had a bunch of Jameson and cookies before leaving.







I've been there (not at that specific show, but the Eagle Ballroom). Crappy neighborhood, but decent acoustics.
last edited on July 14, 2011 12:21PM
PIT_FACE at 4:41AM, Oct. 20, 2009
(online)
posts: 2,592
joined: 4-21-2007
yeah,i used to go to the Eagles ballroom too when i lived out that way.seen some wicked shows there! it's been so long since i've seen anything now though i think it's actually starting to kill me.i mean my names Pit Face! i gotta reputation to keep,you know? when Megadeth comes to my neck of the woods, all bets are off though.man i have to see this Endgame tour!

heh i bet Dethklok was fun to see.
last edited on July 14, 2011 2:45PM
Aurora Borealis at 7:00AM, Oct. 20, 2009
(online)
posts: 1,289
joined: 3-2-2008
usedbooks

The one on the left looks like a crossing of a sheep and a demon from hell :D
last edited on July 14, 2011 11:08AM

Forgot Password
©2011 WOWIO, Inc. All Rights Reserved