Public Profile

Sei

member since July 07, 2007

About

i love cheese.
i am made of poo.

====================================================


I'd like to do a short project/one shot with someone. Something with about 25 pages. Have a script you'd like to share? Let me know.

Want a challenge with a script of mine? PQ me if you're interested with an exchange. I'll try to whip something up.



Cat Nipped


Sei: La Vie

deviantArt

Fiction Press

Comics By Sei

M
  • Fantasy |
  • 20 pages |
  • last: July 16 2011 |
  • 13 likes
YAOI. Cat boys Nolan and Errol are brothers who both have a complex for each other. All his life, Errol has never fit in. As he grows older, his feelings for his older brother may be more than brotherly love; Nolan has a secret that he can't tell Errol...
T
  • Fantasy |
  • 16 pages |
  • last: July 6 2011 |
  • 1 like
chibi-ish, anime/manga styled; everyday, random life of Sei.

Comics Assisted By Sei

No comics.

Comics Recomended By Sei

Allen, an optimistic pup, longs to be one of the "Agents of Gold", but will his first assignment be his last? Ambrosia Syndrome prequel [warning:yaoi/bl]

A cross-dressing cat-boy becomes the center of a very strange and futile situation. People of all races and genders have been falling in love with him, which attracts the attention of an even stranger organization... [WILL CONTAIN: BL YAOI]

They're mermaids! And they kill each other! Hopefully I have your attention now, sheesh!

YAOI. Cat boys Nolan and Errol are brothers who both have a complex for each other. All his life, Errol has never fit in. As he grows older, his feelings for his older brother may be more than brotherly love; Nolan has a secret that he can't tell Errol...

Mars couldn't believe it when his life long friend and crush asked him out. Naively entering into this relationship, he doesn't realize what is really going on. Can he handle the dark secret he is soon to find out. Oh yeah! Lots of yaoi-ness ensues!

It's about a bunch of teenagers who are ... living and stuff. That's enough for them, really. (Currently updating as often as possible.)

Supernatural happenings at a hotel, the demise of it's occupants by the maid, and the subsequent romance between herself and a very peculiar Irishman.Set in a Victorian Europe...

Sera Malangit found herself teaching English at her old high school. How was it that she, who hated English despite the fact that she was particularly good at it and the fact that she explicitly vowed never to become an English teacher, became one?

A bipolar farmer rabbit named Jack and a selfish lone wolf named Gray become friends. Chaos. A cat. Mr. Lammy's working habits. Not BL.

[ Mature Drama, Action ] You're in a strange, new place. Everyone, especially the guy you like, seems to think you're "odd". You're encountered by myths on a daily basis. Oh, and you're a death god now. Mirror to http://lovefeast-comic.com

Miki visits her boyfriend Toshiya at a rainy night...

Reincarnation can be a bitch especially when you have to fix the mistakes made in the past by your predecessors, but first you have to figure out the puzzle that had stumped so many before you.

A brilliant yet arrogant female PI returns from the grave to solve her own brutal murder. Pyschothriller noir.

Wonderland: a horrific world that is radically different from our own, but yet all too similar. Contains blood, occult/biblical/pagan/hermetic symbolism, bishonen, bishoujo.

Ezra was the kind of person that never looked at long term relationships and instead did one night stands. Until she fell in love at first site, but her love was just the same, as well and left after she got what she wanted. Can Mily fix Ezra's heart?

David has been known to be very grumpy, so has Wasso. Will they ever get along? Or...more?! The sequal to the yaoi WIRES, you do not need to read the first one to have this one make sense! -Nominated for Best Overall Comic of '08 & '09-

more

Sei's friends

Videos Shared By Sei

No videos.

trophies

comment

anonymous?

DarkChibiShadow at 6:42AM, Sept. 16, 2008

Yay yay yay thank you! <3 I totally beileve in you man! *roots for with pom poms*

DarkChibiShadow at 6:42PM, Sept. 15, 2008

Aw man, but the idea you have sounds super great! I really want to see it! If you get writers block or discouraged ask me to help you cause you know how I am, a story and idea machine. Yeah but Gemini like, tend to sometimes be, well they put stuff off and it takes them a while lol! But I could wait forever bud! I really want to see it! <3<3 Please please please lol <3<3<3

DarkChibiShadow at 6:46AM, Sept. 15, 2008

Yeah I used to have AIM for KALA-dan, but now I just use meebo cause I hate AIM so much. But usually I'm on msn. KEH! G-G-Gemini?! W-Woe is me! Woe is me! The Gemini Cancer relation as friends is always doomed! Like me and Fuzzy, we were buddies for like a year but now its just going downhill! That's why BANG is going so slowly! ;o; I guess we have to hope for the best then! >A< Hope hope hope! BTW. Do a doujin <3 Do itttt <3

DarkChibiShadow at 4:30PM, Sept. 14, 2008

: | GET MSN SO WE CAN TALK. Btw what sign are you bud? <3

tiffawolf at 9:15PM, Sept. 10, 2008

thanx. im getting ready to finesh the last pg of ep 2. thank god, now i can move on to the 3rd ep.

heldrad at 8:39PM, Sept. 5, 2008

heheh xDD yeah~ I'm pretty nervous already! Thank you very much! ;u;

heldrad at 2:21PM, Sept. 5, 2008

Hello, Sei! n.n Thanks a lot for all your comments! :'D The contest I'm entering is called MIMC, and it's hosted by Kodansha in Japan~ It's open for everyone around the world and the deadline is in september 30th. They say they're going to announce the winners in january, so I won't know until then ;u;~ Here's the link to the site if you're curious about it: e-morning.jp/mimc/

tiffawolf at 10:58AM, Sept. 4, 2008

lol thank u, yeah i had a prob drawing the fangs alot when i first started drawing wolves, so i had to study the skull and all the angles. ill show all my techniques on the wolf but i am planning to show other animals too,such as dragons,and birds

tiffawolf at 10:48PM, Sept. 2, 2008

my first page tutorial is up in another folder on my prohpile, i will have more up soon

tiffawolf at 4:04PM, Sept. 2, 2008

yeah sure,ill give it a go, ive never done a tutorial but ill do it the best i can.just give me a phew hours and ill have a tutorial up on how to make fur so realistic

tiffawolf at 9:33PM, Aug. 29, 2008

AW THANX FOR RECOMENDING MY STORY XD. one of the main reasons rai hates his bro is because gaelic defends the one thing rai hates and thats earthlings,rai some what feels like a slave,like he has no say in his perpous,it will be explained later in the story

DarkChibiShadow at 10:23PM, Aug. 27, 2008

Guess what? I love your long comments btw. They make me smile very big <3

tiffawolf at 10:19AM, Aug. 27, 2008

thank u for the wonderful compliment. it reely helps encourage me to keep up my work on this story. i had to do alot of practicing on alot of animal anatomies to work with the story. ive been plotting the story for 7 years now. but now im finaly working it out on paper,got prety far too, just have to shade and text it

I z u m i at 5:59PM, Aug. 26, 2008

Spanks for the friend add, my...friend. xD <3

DarkChibiShadow at 11:03PM, Aug. 18, 2008

<3!

Senshuu at 8:49PM, Aug. 17, 2008

Yay! We are friends. <3

korosu at 6:44AM, Aug. 10, 2008

Thanks for the add! :D

shino at 12:55PM, Aug. 5, 2008

HEHEHEEHE I FREEKING LOVE MIYAVI!!!!! I AGREE I WANT TO RAPE HIM HAHAHA SO I UNDERSTAN ^w^ hes way to pretty to be a male.

heldrad at 6:51AM, Aug. 4, 2008

hello!! thanks for the add! n.n

valesse at 11:29AM, July 31, 2008

Yay! Thanks for the add! I <3 your art toooo. :3

Sephrenia MoonDragon at 8:30AM, July 31, 2008

thanks for adding me as a friend!

shino at 7:28PM, July 30, 2008

aawwwww thank you for your comment!!! and yay! fan art!!! hehehe

DarkChibiShadow at 3:45PM, May 13, 2008

Hey, hey sorry I haven't done my page yet. I've just been having writers block on it, but I AM WORKING ON IT RIGHT NOW AND I WILL FINISH IT. SORRY FOR BEING A LAME BUTT. ;A;

flapjack1995 at 11:32AM, April 25, 2008

Hi!

Miser Bellatrix at 6:47PM, April 14, 2008

Thanks very much for adding me to your list, and for your wonderful comment. It is, of course, greatly appreciated. (MxM is always a bonus, IMO XD)


Forgot Password
©2011 WOWIO, Inc. All Rights Reserved