Meet, Greet, Show and Tell

My very own thread... about me? =D
Jellomix at 2:01PM, July 27, 2008
(offline)
posts: 112
joined: 7-27-2008

UM…

Lol, I suck at intros so I'm gonna stick with hi.

Okay, I'm not really new. This account says it's been created today but that's because I got rid of my old account an hour ago. I submitted my first comic today and I realized I didn't want my old user name to be seen… and just ‘cause this name matches my deviantart one too… so it’s more convenient if I want to mention my comic there or something. @_@

'Kay. That was my “hi”. >_<
Sig? Yeah, I'll get to it. >_<
last edited on July 14, 2011 1:07PM
Custard Trout at 3:53PM, July 27, 2008
(offline)
posts: 4,566
joined: 2-22-2007
Well if you're not new then I can't really welcome you can I?

Well, I suppose that's not really true, but I'm also the resident jerk.
Hey buddy, you should be a Russian Cosmonaut, and here's why.
last edited on July 14, 2011 12:01PM
Steely Gaze at 4:45PM, July 27, 2008
(offline)
posts: 824
joined: 7-7-2007
Welcome as your new, improved self! :D

Also, this may be the last time I ever get to say this, but the Custard speaks the truth for a change. About the resident jerk thing, not the unable to welcome you thing. :)

Well there ya go! Have fun!
A Roll of the Dice now with full-size pages!

John Clyde now with ten times the tacky Hawaiian shirts!
last edited on July 14, 2011 3:58PM
Sea_Cow at 5:28PM, July 27, 2008
(offline)
posts: 2,687
joined: 4-5-2007
Custard Trout
Well if you're not new then I can't really welcome you can I?

Well, I suppose that's not really true, but I'm also the resident jerk.

Hi, resident jerk. I'm the resident trailer trash.

Also, welcome… back?
I am so happy to finally be back home
last edited on July 14, 2011 3:26PM
deepcheese at 8:00PM, July 27, 2008
(online)
posts: 295
joined: 9-3-2006
Welcome to DrunkDuck! I guess….

I like your avi. ^^

last edited on July 14, 2011 12:09PM
crazyninny at 9:06PM, July 27, 2008
(online)
posts: 1,457
joined: 7-20-2006
I SELL STICKS!!!

Would you like to buy one?
last edited on July 14, 2011 11:49AM
amanda at 8:41AM, July 28, 2008
(online)
posts: 2,075
joined: 9-19-2007
Hello there, Jellomix. Truly you are a noble snack food.
last edited on July 14, 2011 10:51AM
Jellomix at 4:46PM, July 28, 2008
(offline)
posts: 112
joined: 7-27-2008
Ahahaha, well, I could consider this as a belated welcome because I never did this when I first came here. >_>

Still, thanks for all your welcomes~
Sig? Yeah, I'll get to it. >_<
last edited on July 14, 2011 1:07PM
Jellomix at 4:49PM, July 28, 2008
(offline)
posts: 112
joined: 7-27-2008
Custard Trout
Well if you're not new then I can't really welcome you can I?

Well, I suppose that's not really true, but I'm also the resident jerk.

Oh, a reputation to uphold…
Lol, I guess I should remember that if I'm going to stick in the forums.
Sig? Yeah, I'll get to it. >_<
last edited on July 14, 2011 1:07PM
Jellomix at 4:57PM, July 28, 2008
(offline)
posts: 112
joined: 7-27-2008
Urg, I feel like someone's going to report me for spam… so quick responses to–

Deepcheese: Thanks. It's from my old account so now it doesn't match my name… Dx

Crazyninny: Can I buy in bulk? Lol.

Amanda: Yep, snack-food-to-be. =D
Sig? Yeah, I'll get to it. >_<
last edited on July 14, 2011 1:07PM
Custard Trout at 5:58PM, July 28, 2008
(offline)
posts: 4,566
joined: 2-22-2007
Jellomix
Custard Trout
Well if you're not new then I can't really welcome you can I?

Well, I suppose that's not really true, but I'm also the resident jerk.

Oh, a reputation to uphold…
Lol, I guess I should remember that if I'm going to stick in the forums.

Also, keep in mind it only really applies to this part of the forums.
Hey buddy, you should be a Russian Cosmonaut, and here's why.
last edited on July 14, 2011 12:01PM
Dark Clown at 4:26PM, July 30, 2008
(online)
posts: 2,087
joined: 2-28-2007
Welcome, Would You Like A Cold Hot Cola? DRINK THE COLD HOT COLA! IT COMMANDS YOU! OBEY US! DRINK IT!

This Fluid feels like Pain, This stoic mood is all in vain.
I reach into the dark, I tear this other me apart.
How many years ago, How many deaths I can't let go.
My Flesh Is Temporary, My God Extraordinary.
You… can''t… Kill… My… MIND!!!!!

The War Will continue, Just on a different battle field
last edited on July 14, 2011 12:06PM
Renga Studio at 4:33PM, Aug. 2, 2008
(offline)
posts: 786
joined: 12-18-2007
Hello, Jellomix! Welcome to DrunkDuck! :) If you don't mind my asking, what flavor are you? And don't worry; I'm not gonna try to make Jell-O with you and eat you if that's what you're thinking. 8D

Dark Clown
Welcome, Would You Like A Cold Hot Cola? DRINK THE COLD HOT COLA! IT COMMANDS YOU! OBEY US! DRINK IT!

Must drink Cold Hot Cola…Must drink Cold Hot Cola…And so forth.
Hey, thanks, Dark Clown! Don't mind if I–! I mean, NO! No thank you! Gosh! Why do I keep drinking that stuff; it's bad for you! XP Anyway, have fun making comics here, Jellomix, and enjoy the weather! ;)
Renga: How are you everyone !!
Renga: All your weather are control by me.
Renga: I has a weather machine.
DrunkDuck: What you say !!
last edited on July 14, 2011 3:04PM
Jellomix at 8:26PM, Aug. 3, 2008
(offline)
posts: 112
joined: 7-27-2008
Dark Clown: Cold Hot Cola? Sounds cool- I mean luke-warm- I mean…

Renga Studio: Hmmm… I never really thought about my flavour before. Oh no, I'm so confused now! Thanks for the identity crisis. >_>
Maybe I'm flavourless. TT_TT
Sig? Yeah, I'll get to it. >_<
last edited on July 14, 2011 1:07PM
Sea_Cow at 9:05AM, Aug. 4, 2008
(offline)
posts: 2,687
joined: 4-5-2007
I never really understood the Cola…
THE COLA IS IN THE VERY AIR WE BREATHE!
I am so happy to finally be back home
last edited on July 14, 2011 3:26PM
Aghammer at 6:18PM, Aug. 7, 2008
(offline)
posts: 1,391
joined: 6-11-2008
Hey, what are talking about… new, old. Anyway, welcome? As a hint, never try and milk a sea cow…. nuff said
last edited on July 14, 2011 10:46AM
amanda at 7:28PM, Aug. 7, 2008
(online)
posts: 2,075
joined: 9-19-2007
Ugh, no kidding - THOSE are stains that'll never come out. LAUNDRY DISTRESS!
last edited on July 14, 2011 10:51AM

Forgot Password
©2011 WOWIO, Inc. All Rights Reserved